Klimacase ELSK

ELSK

Mangler du inspiration til undervisningsforløb, som styrker erhvervsskoleelevers klimahandlekompetencer? ELSK har tænkt bæredygtighed helt ind i kernen af deres virksomhed og har stillet sig til rådighed som case for eleverne på erhvervsskoler- og gymnasier.

Om ELSK

ELSK er et brand og tøjmærke med fokus på mere ansvarlig mode og bæredygtighed. ELSK vil inspirere både forbrugere og andre brands til at gå efter kvalitet og bæredygtighed.

CEO

Lars Riis er direktør i ELSK og ansvarlig for overordnet drift, salg, indkøb og markedsføring.

Ved tryk på afspil accepterer du cookies og sporing fra den eksterne video-leverandør.

Marketing

Steffen Førgaard er CMO (Chief Marketing Officer) hos ELSK. I  2 år har han arbejdet med især online markedsføring hos ELSK. Steffen er uddannet på en handelsskole. 

Ved tryk på afspil accepterer du cookies og sporing fra den eksterne video-leverandør.

Butiksassistent

Signe arbejder hos ELSK som butiksassistent og lagermedarbejder. Signe er student fra handelsgymnasiet.

Ved tryk på afspil accepterer du cookies og sporing fra den eksterne video-leverandør.

Ekstramateriale

Spørgsmål og svar om ELSK

Fordele og ulemper ved materialevalg